Puterea culorii în designul web este bine stabilită. Cei mai mulți dintre noi cunosc deja elementele de bază ale teoriei culorii: albastrul este liniștitor, roșul e pasional, portocaliul e energic. Aceste lucruri se afirmă în mod repetat, nu constituie o veste zguduitoare.

Navigation bar-ul nu este un concept complicat. Este într-adevăr doar o listă de linkuri menite să îndrepte spectatorii în jurul paginii tale. Dar această simplitate îi contrazice importanța; în realitate, este unul dintre aspectele cele mai importante ale designului site-ului dvs.

Întrucât companiile cresc și se dezvoltă, nevoile lor de afaceri se schimbă. Publicul țintă se poate schimba de asemenea.

CEO-ul și fondatorul Creative Momentum - Carl Widdowson este cunoscut pentru ochiul său ascuțit și capacitatea de a găsi mereu designul potrivit pentru proiectele sale.

Paginile de destinație sau landing page-urile sunt un subiect peren în lumea marketerilor, și întrucât 2018 a trecut de mai mult de jumătatea drumului său, este momentul potrivit pentru a examina ce acțiuni au întreprins companiile recent pentru a-și îmbunătăți designul paginii de destinație.

Anunțul extrem de anticipat al iOS 12 a venit în iunie la Conferința Mondială a Dezvoltatorilor Apple (WWDC).

Care este obiectivul principal al site-ului dvs. de comerț online? Să vândă! Dar uneori, susținerea și creșterea vânzărilor pot fi provocatoare.

Au apus de mult zilele în acare „fotografiilor de stoc” (stock photos) au fost stenogramele unui design leneș.

Indiferent dacă vă apucați să realizați un redesign al unei pagini deja existente ori tocmai v-ați apucat de conceperea unui design cu totul nou, designul icoanelor este un pas important pe care mulți oameni au tendința să îl abandoneze și să-i diminueze importanța.

Memele sunt peste tot. Social Media Marketing este imens. Deci, este timpul să ajungeți la ea și să ajungeți la piața țintă cu cele mai recente memoase virale, nu?
Nu. Nu funcționează așa...

O întrebare obișnuită pe care o auzim de la clienți, în special clienții de dezvoltare a software-ului care au un personal IT mare, este: „Ar trebui să ne găzduim site-ul intern?” Aceasta este o întrebare foarte valabilă și se bazează adesea pe obiective strategice și preocupări legitime.

WordPress este unul dintre cele mai populare sisteme de management al conținutului web. Dacă vă pregătiți să reproiectați un site web, este probabil că această modalitate a apărut în căutările dvs. și s-ar putea să vă întrebați despre ce e vorba. Așa cum era de așteptat există o serie de motive pentru care WordPress domină pe web.

Optimizarea motorului de căutare (SEO) este o „fiară dificilă”. Majoritatea clienților au o idee vagă despre ceea ce reprezintă (ceva legat de cuvinte cheie, afișarea undeva în clasamentul de căutare etc.), dar nu se rezumă nici pe departe la atât.

Site-ul companiei dvs. de construcții generează rezultate? Aveți clienți noi care vă contactează în mod regulat prin intermediul site-ului dvs. pentru propuneri de proiecte și estimări de cost?

Până acum, majoritatea dintre noi suntem familiarizați cu minimalismul în designul web. 

Sunteți un fan al programelor de loialitate și de recompensare?

"Hello darkness, my old friend...
I've come to talk with you again…"

„Bounce” este o expresie negativă folosită pentru descrierea marketingului online. Google definește „respingerea” sau „bounce-ul” ca orice sesiune în care doar o singură cerere este trimisă serverului său Google Analytics.

Ar trebui să utilizați marketingul video? Acesta a devenit, cu siguranță, o metodă foarte populară pentru promovare, dar cât de eficientă este și este oare potrivită pentru brandul dvs.?

Intenționați să modificați site-ul companiei imobiliare pe care o dețineți? Vă întrebați unde să vă concentrați energia?

Alegerea unui nume de domeniu este foarte asemănătoare cu realizarea unui tatuaj; ar trebui să fii un pic selectiv, deoarece fie va dura o lungă perioadă de timp, fie va fi foarte dureros de schimbat.

Există diferențe semnificative între o vânzare de tip B2B și una de tip B2C, astfel că nerespectarea specificului end-userului are un impact major asupra modului în care este comercializat un produs/serviciu.

De la reabilitarea unui feed Instagram la trimiterea de newsletter-uri prin e-mail, este aproape imposibil să continuați eforturile de marketing fără a vorbi puțin și despre branding.

Deci, ați reușit deja să vă vindeți produsele în magazinul de cărămizi și mortar și acum vă gândiți să vă extindeți pe online?

Pentru multe întreprinderi, succesul pe platformele sociale poate fi dificil de realizat sau de menținut.

Marketingul prin e-mail nu este o strategie care ar trebui subestimată. Deși nu este cea mai nouă formă de publicitate din ultima vreme, s-a dovedit a fi mai mult decât eficientă de-a lungul anilor.

Este întotdeauna interesant atunci când firma dvs. ajunge la o aniversare importantă, iar sărbătorirea aniversării companiei este un bun întăritor al moralei interne. Un logo aniversar este una dintre cele mai ușoare căi de a marca piatra de hotar.

Putem spune că misiunea noastră este să asistăm firmele de servicii profesionale cu site-uri web si alte nevoi de marketing.

Multe firme de servicii profesionale ratează o mare oportunitate de a se diferenția. Vizitatorii site-ului tău vor da click de multe ori pentru a-ți citi pagina Despre noi, însă multe companii nu se străduiesc să investească timp pentru a relata ceva care definește cu adevărat viziunea lor.

Lumea comerțului electronic a crescut în fiecare an, iar în 2018 veniturile provenite din acest sector sunt estimate să depășească 400 de miliarde de dolari.

12