Încă de la începutul anului s-a promis o cursă pentru marketingul digital prin influență Carlsbad. Dacă nu ați trecut încă linia de start, vă veți dori să o faceți foarte curând, altfel riscați să fiți lăsați în praful din urma rivalilor. Acesta este anul marketingului prin influență, potrivit experților, și suntem de acord cu evaluarea. Influencer marketing-ul  joacă un rol important în peisajul online în 2017. Asta înseamnă că trebuie să inițiați eforturi pentru a profita de această tendință.

Ca orice mediu nou, ”cinemagrafele” continuă să evolueze. Pornind ca o formă de artă destinată amatorilor, a devenit acum poate cel mai căutat mijloc publicitar ... oare unde se îndreaptă acest trend?

Marele asalt al cumpărăturilor sezonului rece se apropie cu pași repezi. Dacă ați ignorat multe din nevoile care s-au manifestat în ultimele luni, pregătiți-vă. Există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a profita de beneficiile a ceea ce urmează să fie cea mai de succes perioadă  pentru comerțul electronic.

O fracțiune de secundă

Atât durează pentru ca un utilizator să-și formeze o opinie despre business-ul Dvs.! Care este diferența dintre o primă impresie puternică și o experiență negativă, debilitantă? Adesea, este experiența utilizatorului (UX).

Cele mai aglomerate zile ale anului sunt aici (din punctul de vedere al shopping-ului)! Aveți toate elementele - cheie îndeplinite pentru ca doritorii să poată localiza și achiziționa produsele Dvs.? Mereu există modificări pe care le puteți face pentru a ajuta la creșterea conversiilor: în acest articol ne vom referi la ceea ce se întâmplă atunci când lucrurile nu decurg conform planului și cum trebuie procedat atunci când un produs e sold out.

Ah!
Logo-ul și brand-ul: pur și simplu nu îl puteți avea unul fără celălalt. O siglă puternică este esențială pentru branding puternic și nu puteți avea branding puternic fără a deține un logo puternic. Dar, înainte de a intra în acest parteneriat, există încă o piesă a puzzle-ului care trebuie abordată: identitatea mărcii. Vedeți voi, atunci când vine vorba de crearea unei afaceri de succes, identitatea este fundația care ține totul împreună.

Ce este un footer?
Subsolul sau foaier-ul site-ului dvs. web este probabil unul dintre zonele cele mai neglijate și ingnorate ale întreagului site. Unii utilizatori pur și simplu nu se vor deranja să deruleje până în josul paginii, iar cei care o fac nu vor ajunge să examineze subsolul cu prea mult interes.