Experiența clientului este cel mai important element care influențează succesul afacerii dvs., iar experiențaclienților din ziua de azi se centrează în jurul site-ului web al companiei. Rata de conversie se îmbunătățește atunci când avem de-a face cu o strategie UX ce are la bază un design plăcut din punct de vedere estetic, intuitiv și care îmbunătățește gradul de loialitateal clienților!

Veți fi surprinși să știți că piața globală de comerț electronic a ajuns la aproximativ 2.3 trilioane de dolari și este probabil să atingă 4.5 miliarde de dolari până în 2021. Mulți cumpărători preferă cumpărăturile online în detrimentul shopping-ului în magazinele fizice.

Procesul tradițional de dezvoltare a site-urilor web încearcă, de obicei, să rezolve problemele site-ului actual al unei companii; dacă are conținut învechit sau legături întrerupte, are nevoie de un aspect revigorat, nu are cele mai recente funcții și funcționalități sau deoarece nu mai generează cele mai bune oportunități pentru afacerea dvs.

Și iată-ne în ultimult trimestru (Q4) din 2018! Ne-am gândit că ar fi momentul perfect pentru a face o „ședință” legată de SEO - de această dată discutând despre unele dintre cele mai bune practici SEO pe care le puteți utiliza pentru a vă mări rezultatele... pe măsură ce ne mutăm în 2019.

Chiar dacă nu ați auzit niciodată termenul de marketing inbound, cu siguranță ați văzut-o în acțiune.

Puterea culorii în designul web este bine stabilită. Cei mai mulți dintre noi cunosc deja elementele de bază ale teoriei culorii: albastrul este liniștitor, roșul e pasional, portocaliul e energic. Aceste lucruri se afirmă în mod repetat, nu constituie o veste zguduitoare.

Navigation bar-ul nu este un concept complicat. Este într-adevăr doar o listă de linkuri menite să îndrepte spectatorii în jurul paginii tale. Dar această simplitate îi contrazice importanța; în realitate, este unul dintre aspectele cele mai importante ale designului site-ului dvs.

Întrucât companiile cresc și se dezvoltă, nevoile lor de afaceri se schimbă. Publicul țintă se poate schimba de asemenea.

CEO-ul și fondatorul Creative Momentum - Carl Widdowson este cunoscut pentru ochiul său ascuțit și capacitatea de a găsi mereu designul potrivit pentru proiectele sale.

Paginile de destinație sau landing page-urile sunt un subiect peren în lumea marketerilor, și întrucât 2018 a trecut de mai mult de jumătatea drumului său, este momentul potrivit pentru a examina ce acțiuni au întreprins companiile recent pentru a-și îmbunătăți designul paginii de destinație.

Anunțul extrem de anticipat al iOS 12 a venit în iunie la Conferința Mondială a Dezvoltatorilor Apple (WWDC).

Care este obiectivul principal al site-ului dvs. de comerț online? Să vândă! Dar uneori, susținerea și creșterea vânzărilor pot fi provocatoare.

Au apus de mult zilele în acare „fotografiilor de stoc” (stock photos) au fost stenogramele unui design leneș.

Indiferent dacă vă apucați să realizați un redesign al unei pagini deja existente ori tocmai v-ați apucat de conceperea unui design cu totul nou, designul icoanelor este un pas important pe care mulți oameni au tendința să îl abandoneze și să-i diminueze importanța.

Memele sunt peste tot. Social Media Marketing este imens. Deci, este timpul să ajungeți la ea și să ajungeți la piața țintă cu cele mai recente memoase virale, nu?
Nu. Nu funcționează așa...

O întrebare obișnuită pe care o auzim de la clienți, în special clienții de dezvoltare a software-ului care au un personal IT mare, este: „Ar trebui să ne găzduim site-ul intern?” Aceasta este o întrebare foarte valabilă și se bazează adesea pe obiective strategice și preocupări legitime.

Site-ul companiei dvs. de construcții generează rezultate? Aveți clienți noi care vă contactează în mod regulat prin intermediul site-ului dvs. pentru propuneri de proiecte și estimări de cost?

Sunteți un fan al programelor de loialitate și de recompensare?

"Hello darkness, my old friend...
I've come to talk with you again…"

„Bounce” este o expresie negativă folosită pentru descrierea marketingului online. Google definește „respingerea” sau „bounce-ul” ca orice sesiune în care doar o singură cerere este trimisă serverului său Google Analytics.

Ar trebui să utilizați marketingul video? Acesta a devenit, cu siguranță, o metodă foarte populară pentru promovare, dar cât de eficientă este și este oare potrivită pentru brandul dvs.?

Intenționați să modificați site-ul companiei imobiliare pe care o dețineți? Vă întrebați unde să vă concentrați energia?

Alegerea unui nume de domeniu este foarte asemănătoare cu realizarea unui tatuaj; ar trebui să fii un pic selectiv, deoarece fie va dura o lungă perioadă de timp, fie va fi foarte dureros de schimbat.

Există diferențe semnificative între o vânzare de tip B2B și una de tip B2C, astfel că nerespectarea specificului end-userului are un impact major asupra modului în care este comercializat un produs/serviciu.

De la reabilitarea unui feed Instagram la trimiterea de newsletter-uri prin e-mail, este aproape imposibil să continuați eforturile de marketing fără a vorbi puțin și despre branding.

Deci, ați reușit deja să vă vindeți produsele în magazinul de cărămizi și mortar și acum vă gândiți să vă extindeți pe online?

Pentru multe întreprinderi, succesul pe platformele sociale poate fi dificil de realizat sau de menținut.

Marketingul prin e-mail nu este o strategie care ar trebui subestimată. Deși nu este cea mai nouă formă de publicitate din ultima vreme, s-a dovedit a fi mai mult decât eficientă de-a lungul anilor.

Până acum, majoritatea dintre noi suntem familiarizați cu minimalismul în designul web. 

WordPress este unul dintre cele mai populare sisteme de management al conținutului web. Dacă vă pregătiți să reproiectați un site web, este probabil că această modalitate a apărut în căutările dvs. și s-ar putea să vă întrebați despre ce e vorba. Așa cum era de așteptat există o serie de motive pentru care WordPress domină pe web.

12