Componente esențiale pentru un site de imobiliare

Intenționați să modificați site-ul companiei imobiliare pe care o dețineți? Vă întrebați unde să vă concentrați energia?

În acest articol ne-am propus să evidențiem câteva din prioritățile de top pe care firmele imobiliare ar trebui să le bifeze atunci când analizează calitatea paginii lor de prezentare.

Oferte puternice

Încă de la început vă voi sugera că una dintre prioritățile dvs. trebuie să devină posibilitatea de căutare a proprietăților și paginile special dedicate proprietăților individuale. Industria imobiliară, în special CRE (Commercial Real Estate) tinde să fie codașii jocului atunci când vine vorba de calitatea listelor de proprietăți. Cât de des vedeți listări cu informații insuficiente și fotografii de proastă calitate? Deci, ce e de făcut?

Vizualizare pe harta interactivă

O vizualizare a hărții va ajuta clientul să obțină o imagine arială asupra proprietăților dvs. De asemenea, acesta poate ajuta să arate potențialilor chiriași sau clienților vastitatea înregistrărilor dvs. Iată un exemplu de vizualizare a hărții și uriașul impact pe care îl poate avea asupra celora care vizitează pagina pentru prima dată.


Sursa: Jordan Crown

Observați cum pin-urile se grupează? Acest lucru permite utilizatorului să vadă o zonă geografică generală fără a fi copleșită atunci când există o mulțime de înregistrări, disponibilități. Dacă faceți clic pe unul dintre acele cercuri mai mari, harta se va mări și va arăta pinii individuali.

Filtre și flexibilitate

Alături de o hartă puternică, veți dori să vă asigurați că le oferiți utilizatorilor posibilitatea de a folosi filtre pentru tipurile specifice de proprietăți, locații sau după cuvinte cheie. După cum puteți vedea în exemplul de mai jos, pe site-ul Waterman Steele utilizatorii pot filtra după tip sau disponibilitate.

În plus, utilizatorii ar trebui să poată vedea în continuare o listă tradițională a proprietăților dvs., deci veți dori să includeți o vizualizare tip listă. Iată o altă captură de ecran care filtrează proprietățile de tip „retail” și le afișează sub formă de listă.