Stock sau fără? Cum abordează designerii grafici fotografiile utilizate pe site

Au apus de mult zilele în acare „fotografiilor de stoc” (stock photos) au fost stenogramele unui design leneș.


În prezent au fost dezvoltate o multitudine de biblioteci online cu fotografii tip stock de înaltă calitate, produse cu grijă și verificate de echipe de profesioniști creativi pentru a vă asigura că imaginile ating standardele.

Există o mulțime efort depus pentru obținerea unor fotografii tip stock, iar proprietarii site-urilor web nu trebuie să-și subestimeze potențialul.

Arta fotografiilor tip stock

Stock photo-urile pot fi la fel de eficiente ca fotografiile personalizate pentru site-ul dvs. Dar pentru a înțelege de ce, trebuie să examinăm unde provine de fapt această mare aparent fără sfârșit a fotografiei.

Luați în considerare un important furnizor de imagini tip stock, cum ar fi Shutterstock. Distribuitorii ca acesta dețin contracte cu echipe de fotografi, artiști și designeri grafici pentru a completa bibliotecile de conținut și a aduce concepte de imagine specifice la viață. Iar atunci când un utilizator descarcă o imagine de la Shutterstock, fotograful care l-a creat este automat plătit pentru munca depusă.

Mai multă muncă decât crezi!

Pentru a facilita această economie de stock în creștere, distribuitorul poate oferi fotografilor săi cercetări de piață, cuvinte cheie sau tendințe pentru a le oferi idei despre fotografiile care vor fi populare. Multe dintre aceste acorduri de distribuire a acțiunilor funcționează pe baza unei plăți pe bază de descărcare, ceea ce înseamnă că cu cât sunt mai bune fotografiile, cu atât mai mare este venitul fotografului.

Acesta este motivul pentru care fotografiile de fotografii merită mai mult credit decât reputația lor sugerează. Nu sunt doar imagini aleatorii aruncate împreună; ele sunt lucrări create în mod deliberat, care sunt verificate de echipe de profesioniști pentru a garanta calitatea:

  • Subiectul adecvat pe care utilizatorii îl vor căuta
  • Formarea eficientă
  • Adâncimea corectă a câmpului și focalizarea accentuată
  • Reglarea balansului de alb în funcție de tipul de iluminat
  • Saturația bogată a culorii care apare fără a apărea „modificată”.


Sursa: Shutterstock

Cele mai multe fotografii pe care le veți vedea în bibliotecile de stocuri vor avea aceste ajustări făcute. Acest lucru este grozav pentru proprietarii de site-uri care au nevoie doar de o fotografie rapidă fixă ​​- dar este la fel de avantajos pentru proprietarii de site-uri care doresc să-și personalizeze imaginile pe propriile site-uri.

Personalizarea fotografiilor tip stock

Majoritatea designerilor grafici care transmit conținut sau gestionează biblioteci de stocuri rulează fiecare fotografie prin modificările de mai sus, de obicei prin Photoshop sau prin alte programe similare. Aproape orice fotografie destinată consumului public ar trebui să treacă prin acest proces - și dacă faceți fotografii pe cont propriu, va trebui să faceți acest lucru.

Acesta este unul dintre avantajele cheie ale fotografiei de fotografie pe care mulți par să o ignore. Ei vin pregătiți cu personalizări cu valoare adăugată care împing fiecare imagine la cel mai înalt nivel e atracție vizuală. Mulți dintre noi, fără pregătire în manipularea fotografiilor, nu au ochiul format pentru acest tip de expresie creativă. În acest fel, webmasterii primesc de fapt un serviciu valoros: îmbunătățiri integrate pentru fiecare imagine achiziționată.