Strategii de webdesign pentru paginile de comerț B2C dedicate Generației Y

CEO-ul și fondatorul Creative Momentum - Carl Widdowson este cunoscut pentru ochiul său ascuțit și capacitatea de a găsi mereu designul potrivit pentru proiectele sale.

Acesta este motivul pentru care Hewlett Packard i-a cerut să elaboreze un concept pe care îl testează în cazul persoanelor din Generația Y, alias Millenials - acea generație de tineri pe care marketerii se luptă să-i înțeleagă.

„ HP a dorit un site complet independent. Un nou design, o nouă adresă URL, un nume nou.” spune Widdowson, așa că „am început să fac cercetări cu privire la culorile care erau cele mai impresionante pentru millenials. Ei sunt atrași de culori luminoase. Nu neon și nu pastel. Undeva la mijloc. Am inventat o întreagă strategie de branding și iată rezultatul.”


Sursa: The Creative Momentum

Marketerii își exprimă nemulțumirea și spun că se confruntă cu dificultăți în ajustarea la stilul  millenials-ilor. Există stereotipuri care înconjoară loialitatea lor față de mărci și obiceiurile de cumpărare imperturbabile, precum și convingerile lor politice, sociale și religioase.

Dar cine sunt membri Generației Y, cu adevărat? Și cum îi câștigi cu afacerea ta?


Sursa: 42hire

Vârste și etape ale Millennials

Prin definiție, membri grupul numit Millennials pot fi mult mai „în vârstă” decât s-ar crede. Cei mai mulți consideră că aceștia sunt la începutul anilor 20 sau nu neapărat, singuri și nu acordă prea multă atenție modului în care își cheltuie venitul disponibil.

Dar, de fapt, Generația Y este definită ca persoane cu vârsta cuprinsă oriunde între 18 – 34 ani, ceea ce înseamnă că unii dintre ei au familii. Această diferență esențială în etapele de viață înseamnă că marketingul trebuie să transmită același mesaj pe 2 piețe țintă diferite!

Care sunt obiceiurile lor de cumpărare?

Acei millennials care nu sunt părinți sunt mai rapizi în a face achiziții în valori mari. Ei cumpără din instinct și sunt mai predispuși să cumpere un set de căști de 200 de euro, doar pentru că le place marca sau culoarea. Ei nu fac atât de multă cercetare în privința produselor și tind să sară la primul preț pe care îl văd. Ca urmare, aceștia se lasă ușor păcăliți.

Părinții, prin definiție, se află într-un stadiu mai scump al vieții și le pasă mult mai mult de preț. În timp ce nu vor să fie bombardați cu informații, își fac cercetările, astfel încât trebuie să vă adresați lor folosind un limbaj clar și concis. Nu ignorați structurile de prețuri doar pentru că sunt Millennials. Dacă li se oferă posibilitatea să aleagă între 2 produse similare, ei vor alege mereu versiunea mai ieftină.


Sursa: Magyartakarek

UI / UX pentru Millennials

Toți membri Generației Y sunt atrași de lucrurile strălucitoare, indiferent de vârstă sau evenimentele din viață. Vor să zâmbească! Ei reacționează automat la lucrurile strălucitoare...

Folosind culori strălucitoare și îndrăznețe în designul site-ului dvs., millennialii se simt tineri. Părinții Generației Y doresc să se simtă energici și încă având o viață minunată și lipsită de griji. Păstrați navigația de nivel superior simplu - ei reacționează mai repede decât generațiile anterioare. Dar oferiți-le informații pe care le pot găsi dacă decid, totuși, să le obțină sau să le caute.

Comunicați autentic

Întreprinderile de marketing se confruntă cu dificultăți de adaptare la Generația Y deoarece trucurile vechi nu funcționează. Millennialii doresc să se simtă legați de lucrurile pe care le cumpără. Ei sunt extrem de loiali în favoarea brandului, unii spun că sunt cea mai loială generație care a existat vreodată. Dar ei sunt, de asemenea, rapizi în a-și înlătura „sprijinul” atunci când marca dezamăgește.

Millennialii petrec o medie de 25 de ore pe săptămână pe dispozitivele lor digitale și sunt influențați de achizițiile prietenilor lor.

Widdowson conclude: „Este ușor să comercializați produse Generației Y dacă le recunoașteți poziția și vedeți unde se situează. Specialiștii în marketing se dezvoltă mereu, deoarece audiența noastră este și ea mereu schimbătoare.”