3 moduri de a crește conversia paginii unei firme de construcții

Site-ul companiei dvs. de construcții generează rezultate? Aveți clienți noi care vă contactează în mod regulat prin intermediul site-ului dvs. pentru propuneri de proiecte și estimări de cost?

Obținerea de noi clienți pentru afacerea dvs., indiferent dacă sunteți un antreprenor care lucrează idividual sau o companie de construcții majoră, este crucială. Lead-uri sunt esența oricărei afaceri.

Mai jos am ales să prezentăm 4 moduri prin care firmele de construcții pot genera mai multe lead-uri cu ajutorul paginii lor de prezentare.

Sfat # 1: Asigurați-vă că potențialilor clienți le este ușor să vă contacteze

Numărul de telefon

Acest lucru poate părea un no-brainer, dar este întotdeauna uimitor câte companii nu postează numărul lor de telefon, mai ales într-o poziție ușor de localizat. De obicei, colțul din dreapta sus al antetului site-ului dvs. îndeplinește cel mai bine acest scop. De asemenea, vă sugerăm ca numărul de telefon să fie bazat pe text, în loc de imagine. Imaginile sunt greu de prelucrat pentru multe motoare de căutare și greu de descifrat de către utilizatori în timp ce navighează de pe telefoanele lor. Dacă numărul dvs. de telefon este bazat pe imagine, clientul nu va putea beneficia de acel "click pentru a apela".

Un formular de contact

Formularele de contact sunt plăcute deoarece nu postați o adresă de e-mail care va duce la o mulțime de spamuri. Poate că, mai important, totuși, formularele de contact vă permit să îndrumați conversația cu potențialul dvs. client. Puteți solicita informații specifice, cum ar fi numele complet al potențialului client, adresa, compania și numărul de telefon. De asemenea, puteți afișa opțiuni pentru linia de subiect, astfel încât utilizatorul să vă poată spune scopul mesajului scurt și la obiect!

Iată o captură de ecran cu un exemplu de formular de contact:


Sursa: Golden Site


Sursa: Jordan Crown

Sfat # 2: Inspirați credibilitate

În marketing, iată o regulă general acceptată: unui potențial client nu îi pasă de cât de genial este compania Dvs. și cât de buni sunteți. Vor dovezi! Ei vor să știe ce au de spus ceilalți.

Afișați lista dvs. de clienți

Cine sunt firmele sau persoanele cu care ați lucrat, pe care potențialii dvs. clienți ar putea să-I recunoască? Dacă ați avut șansa de a lucra cu nume mari, recunoscute pe plan local sau regional ori național asigurați-vă că faceți public acest lucru pe site-ul dvs. De multe ori, o companie va folosi această logică: "Ei bine, dacă compania XYZ le-a încredințat o lucrare, sunt sigur că merită să o facem și noi".


Sursa: Jordan Crown

Prezentați-vă munca

Atunci când încerci să dovedești credibilitatea companiei tale, a-ți prezenta munca este crucială. Puteți face acest lucru prin fotografii și descrieri de proiecte simple sau studii de caz complete care oferă mai multe detalii pentru fiecare proiect. În orice caz, folosiți-vă de portofoliu sau studii de caz (sau ambele!) Vă vor ajuta să vă conectați experiența trecută a proiectului cu necesitățile actuale.

Un alt sfat util aici: potențialii clienți sunt interesați atât de ceea ce faceți dar și de modul în care faceți ceea ce faceți.


Sursa: Jordan Crown

Includeți mărturiile clienților

Este un lucru să postați sigla unei companii pe pagina dvs. de client. Este un lucru cu totul diferit dacă acel client s-a bucurat să lucreze cu compania dvs. de construcții. Atunci când analizați ce testimoniale să postați pe site-ul dvs., țineți cont de acești indicatori:

Utilizați informații complete - cum ar fi numele complet și numele companiei. Acest lucru va aduce valabilitate mărturiilor dvs. Oricine poate redacta mărturii false, dar dacă folosiți oameni reali care lucrează pentru companii reale, potențialii clienți vor deveni automat mai încrezători în compania în cauză.

Utilizați fotografii - dacă este posibil, utilizați fotografii cu heads-up ale clienților dvs. Acest lucru va face testimonialele dvs. mai interesante și le va conferi un caracter personal.


Sursa: Bidsketch


Sursa: Layer Slider

Sfat # 3: Nu faceți economii la fotografii

Da, înțelegem. Și noi deținem o afacere. Un business este costisitor. De ce să cheltuiți aproape tot bugetul pe câteva fotografii pentru site-ul dvs.?

Ei bine, amintiți-vă ce am spus despre atributele de pe site-ul dvs. care reflectă compania dvs.? Este foarte posibil ca fotografiile ieftine să facă compania dvs. să arate ieftină. De exemplu, luați în considerare aceste două capturi de ecran pentru fotografii cu echipa, cu personalul. Care dintre ele vi se pare prezentată în mod mai atractiv?

Exemplul 1

Exemplul 2

În mod evident, fotografiile din al doilea exemplu sunt net superioare.

De ce? Pentru că:

Toate fundalurile sunt coerente.

Toată lumea este îmbrăcată în stilul business, potrivit specificului afacerii.

Dimensiunile pentru headshot sunt aceleași.

Toate fotografiile sunt de înaltă calitate.

Iată un alt exemplu din punctul de vedere al portofoliului de proiecte. Cum te simți atunci când te uiți la imaginile astea?

Exemplul 1

Exemplul 2

Vedeți diferența generată de fotografiile de înaltă calitate, de înaltă rezoluție? Scopul nostru nu  este de a sublinia defectele paginii unei companii în special, ci mai degrabă de a sublinia faptul că investiția în fotografii bune va fi cea care face diferența.

Când vine vorba de marketing, este important să ținem cont de analogia agriculturii. Când un fermier își face treaba, nu știe cât de mare va fi recolta obținută la final, dar totuși, el muncește ca și cum ar obține maximul. În plus, el știe că dacă nu ajunge la muncă, poate fi sigur de un lucru: nu va avea nici o recoltă.

În marketing, scopul este să plantați semințe și să vă hrăniți în mod continuu culturile diferite. Uneori veți experimenta și nu veți da nici un randament. Altă dată, veți găsi aurul imediat (da, știu că amestec analogii în acest moment!). Concluzia este: investiți în aceste 3 aspecte ale site-ului dvs. de construcții și veți oferi potențialilor clienți mult mai multe stimulente pentru a vă contacta.