Cum au evoluat landing page-urile în 2018

Paginile de destinație sau landing page-urile sunt un subiect peren în lumea marketerilor, și întrucât 2018 a trecut de mai mult de jumătatea drumului său, este momentul potrivit pentru a examina ce acțiuni au întreprins companiile recent pentru a-și îmbunătăți designul paginii de destinație.

Desigur, cele mai bune practici sunt lente în schimbare, dar am observat câteva tendințe deosebite în acest an (atât bune cât și rele!) pe care companiile ar trebui să și le noteze.

Concentrați-vă propunerile de valoare

În zilele noastre, nu este neobișnuit ca site-ul mediu să aibă în jur de 10, 20 sau chiar 30 de pagini de destinație diferite. Acesta este un lucru bun: cercetarea efectuată de HubSpot a constatat că acele companii care au numeroase pagini de destinație (în jurul valorii de 10-15) au avut parte de 55% mai multe conversii decât cele care aveau numai între 1-10.

Mai multe pagini de destinație înseamnă, de asemenea, mai multe oportunități pentru SEO și mai multe șanse de a aborda anumite piețe segmentate. Dar în această practică se află și problema! Companiile văd aceste statistici și creează pagină după pagină, fără a se gândi suficient la ceea ce încearcă fiecare să realizeze.

Cele mai bune pagini de destinație din 2018 se concentrează pe un singur obiectiv al campaniei. Sunt clare, cu propuneri de valoare direct (direct value propositions) pe care utilizatorii le pot asimila dintr-o privire. Ca în orice situație, compania plătește pentru a avea mai multe landing page-uri, dar nu sacrificați calitatea pentru cantitate pe pagina dvs. landing push.


Sursa: PSD Repo

Videoclipul este în plină expansiune

Am văzut un salt mare în popularitatea videoclipului de pe pagina de destinație în 2018 și cu un motiv întemeiat. Consumatorii iubesc videoclipul.

Luați în considerare cercetarea făcută de Frost și Sullivan în raportul Analiza pieței globale a platformelor video online. Ei au prezis că piața globală de platforme video online va ajunge la 800.2 milioane de dolari până în 2019 și de unde privim noi, socotelile par corecte. De la YouTube la Instagram și platform de video streaming on-demand (VOD) precum Netflix, apetitul nostru pentru consumul de conținut video nu va dispărea în curând…

Popularitatea sa este parțial motivul pentru care videoclipul este un plus extraordinar pentru pagina dvs. de landing, dar utilizarea sa este mai profundă. Atunci când sunt utilizate corect, videoclipurile vă pot proteja pagina de destinație împotriva salturilor și vă vor ajuta să obțineți transmiterea corectă a mesajului. Vedeți exemplul Dollar Shave Club, care sunt bine cunoscute pentru utilizarea video pentru a insufla viață unui subiect plictisitor cum ar fi bărbieritul.


Sursa: Instapage

Păstrați-le atenția

Potrivit cercetărilor realizate de Brain Statistică prin intermediul lui Neil Patel, intervalul de atenție umană modernă este de aproximativ opt secunde. Dar acest număr nu se aplică la vizualizarea video. Timpul mediu petrecut de utilizatori cu un videoclip online este de 2,7 minute.

Aceasta prezintă o oportunitate interesantă pentru paginile de destinație. În timp ce pagina dvs. de destinație nu este locul potrivit pentru a merge într-o lungă perioadă de timp, un scurt clip (1-3 minute) vă poate oferi timp pentru a vă reaminti propunerea de valoare și pentru a face o ultimă împingere în timp ce spectatorii sunt implicați.

Mai presus de toate, atenția la detalii este cea mai importantă caracteristică. Paginile dvs. de destinație necesită o abordare măsurată și concentrată, dacă doriți să fie ducă la conversii, astfel  că trebuie să vă asigurați că ați gândit bine aspectul său și rezultatul obținut să se adapteze perfect vremurilor în schimbare.