De ce focusarea pe SEO abia după lansarea site-ului este o greșeală

În timp ce retrospectiva poate fi de 20-20, nu există nici un substitut pentru planificarea corectă. Există o mulțime de etape care corverg pentru proiectarea unui site web, dar un aspect trecut frecvent cu vederea este optimizarea motorului de căutare (SEO).

Mulți uită că SEO ar trebui să facă parte din procesul inițial, mai degrabă decât o simplă idee, iar această greșeală poate să înfrângă eforturile de marketing și să facă site-urile ineficiente la scurt timp după lansare.

Considerațiile SEO trebuie să facă parte din procesul de proiectare de bază. Un site sigur (secure, cu certificate SSL) sau nu? Multiling sau doar în limba de bază? Arhitectură rigidă sau flexibilă? Chiar și conținutul însuși ar trebui planificat din timp. La urma urmei, nu puteți satisface nevoile pieței țintă, dacă nu proiectați pagini care să răspundă acestor nevoi de la început.

Toate aceste considerente vor avea impact asupra viitorului dvs. SEO, și amânându-le până după lansarea site-ului se poate dovedi o decizie costisitoare.


Sursa: Vents Magazine

Puneți la punct detaliile tehnice

Înainte de lansarea site-ului dvs. web, trebuie să elaborați toate detaliile tehnice în avans pentru a vă asigura un site web cu timp rapid de încărcare, care este compatibil cu toate browserele web populare online și pe dispozitivele mobile. Cu cât este mai rapidă încărcarea unui site web (cu tot conținutul, link-urile, butoanele și alte elemente care funcționează corespunzător) cu atât este mai favorabilă clasarea SEO.

De asemenea, trebuie să optați pentru utilizarea conexiunilor securizate (HTTPS) pentru a proteja informațiile online de hackeri și alți prădători cibernetici. HTTPS este cea mai puternică protecție a confidențialității personale disponibilă pentru conexiunile publicului. Google și alte motoare de căutare oferă în general clasamente mai bune pentru site-urile web care utilizează conexiuni HTTPS.

SEO, design și piața țintă

Însuși scopul de a avea un site web este să vă comercializați ideile, bunurile sau serviciile către cea mai probabilă audiență a consumatorilor. Această audiență va avea caracteristici definitorii, fie geografice, tehnice sau altele, și acestea ar trebui identificate și planificate de la început.

O înțelegere aprofundată a persoanei cumpărătorilor (buyer persona) vă va permite să realizați un conținut care să rezoneze cu adevărat cu valorile publicului țintă. Aceasta include utilizarea cuvintelor cheie sau a termenilor care vor fi cel mai probabil folosiți în timpul căutării.


Sursa: Media Venue

Piața țintă și conținutul

În plus, cunoscându-vă piața țintă, aceasta va dicta ce tipuri de pagini ar trebui să fie create în primă fază. În ce etapă a ciclului lor de cumpărare vor vizita lead-urile site-ul dvs.? Trebuie să vă dezvoltați site-ul, astfel încât să îi conducă pe clienți din procesul de descoperire spre conversie? Site-ul dvs. va servi în primul rând ca resursă educațională? Va fi considerat, cel mult, un punct final de vânzări? Știind acest lucru, veți determina ce pagini să creați și, astfel, modul în care veți structura viitoarele campanii inbound.

Cunoașteți-vă concurența

Nici o afacere nu are parte de succes fără a cunoaște detaliile activității concurenților săi. Acest lucru este valabil mai ales atunci când vine vorba de marketing online și designul site-ului web. Probabil că aveți deja o idee de termeni de căutare care ar aduce consumatorii pe site-ul dvs. web. Acești termeni de căutare îi identifică, de asemenea, pe concurenții dvs. de top, ceea ce face ușoară efectuarea de cercetări de opoziție și obținerea unei idei despre ceea ce funcționează bine pentru cei care sunt cel mai probabil să concureze cu interesele dvs. de marketing.

Concurența va fi directă sau indirectă. Concurența directă vine de la cei care oferă aceleași bunuri sau servicii în același segment de piață. Concurența indirectă vine de la cei care oferă soluții diferite pentru aceeași problemă. De exemplu, Ford concurează direct cu Chevy și Toyota, dar în mod indirect cu producătorii de motociclete. Trebuie să cunoașteți întreaga gamă de concurenți și impactul acestora asupra marketingului dvs. pentru a maximiza eficiența marketingului online.