E-commerce: Magento 2.0 vs. Shopify vs. WooCommerce! Cine câștigă?

Deci, ați reușit deja să vă vindeți produsele în magazinul de cărămizi și mortar și acum vă gândiți să vă extindeți pe online?

Trecerea de la o afacere exclusiv offline la crearea unui magazin online se poate dovedi cu adevărat dificilă. Iar adevărul dur este că majoritatea proprietarilor nu știu mai nimic despre resursele necesare pentru a fundamenta un business online așa cum trebuie.

Dacă sunteți un proprietar de magazin care se gândește serios să se extindă în mediul virtual, va trebui mai întâi să alegeți cea mai bună platformă eCommerce, care să vă transforme afacerea într-una la fel de profitabilă și online. Și cum la orice întrebare căutăm răspuns pe Google, dacă faceți un search cu tema „cea mai bună platformă de eCommerce”, probabil că veți întâlni o bătălie între trei nume mari: Magento 2.0, Shopify și WooCommerce!

Așadar, iată o analiză făcută de Suffescom care explorează aceste trei platforme, care să vă ajute în procesul decizional:
 

MAGENTO 2.0

În prezent, Magento este una dintre cele mai preferate platforme de eCommerce. Acesta a condus piața de eCommerce încă de la lansarea sa în 2008. Odată cu apariția versiunii 2.0, Magento a devenit și mai popular printre comercianții online.

Potrivit Magento, există peste 250.000 de comercianți din întreaga lume care preferă soluția oferită de ei drept platformă de funcționare.

Ca urmare a unei cercetări recente realizate de Builtwith comparativ cu alte platforme populare de e-commerce, 28% dintre site-uri sunt alimentate de Magento, dintre care 16% sunt printre cele mai bune 1 milion de site-uri web de pe întreg Internetul.

Pe lângă acestea, Magento a devenit o platformă popular și datorită upgrade-urilor frecvente care se bazează pe cerințele utilizatorilor. În ultima vreme, Magento și-a îmbunătățit platforma prin cea mai nouă versiune 2.0: în afară de eliminarea unor probleme mici din versiunea anterioară, Magento 2 vine cu o mulțime de noi caracteristici pentru a se face și mai plăcută în fața competitorilor. Iată câteva caracteristici de care vă puteți bucura odată cu versiunea 2.0:


Sursa: The Digital PM

  • viteză de încărcare rapidă, flexibilitate și scalabilitate de neegalat
  • funcționalități multi-lingvistice și multi-valutare
  • complet responsive și personalizabil
  • proces lin de checkout și nivel înalt de securitate
  • oferă experiențe de shopping captivante
  • mai ușor de actualizat și de întreținut
  • realizat pe o structură deschisă și flexibilă
  • plăți securizate
  • sistem de backup sau rollback și alte comenzi extreme de utile
  • echipat cu un instrument de migrare
  • vine cu propriul cadru de testare
  • set avansat de instrumente SEO implicite și alte soluții SEO oferite de terțe părți ș.a.m.d.


SHOPIFY

La rândul său, Shopify este o altă platformă extrem de populară și în rapidă dezvoltare în sectorul eCommerce. Pe lângă faptul că este o platformă relativ tânără (lansată în 2009), ea a fost preferată de 100.000 de comercianți online din întreaga lume, iar portofoliul de clienți continuă să se extindă într-un ritm amețitor.

Vorbim nu numai despre o platform care este rapidă și flexibilă, dar care vine echipată și cu o mulțime de alte caracteristici cu adevărat unice, cum ar fi securitatea, accesibilitatea, process de instalare facil etc. Mai jos găsiți câteva avantaje ale alegerii Shopify ca platformă pentru business-ul Dvs.:


Sursa: Word Press Tavern

  • platformă user-friendly
  • posbilititate de personalizare, nu necesită codificare
  • cost-efficient și suport bun venit din partea dezvoltatorului
  • 70+ gateway-uri acceptate
  • nivel ridicat de securitate
  • preț scăzut pentru funcționalități extra platformă
  • actualizarea aplicațiilor se realizează relativ ușor
  • instrumente SEO built in
  • platformă cu performanțe rapide în majoritatea scenariilor
  • platformă găzduită, pentru a minimiza apariția problemelor tehnice ș.a.m.d.


WooCommerce

WooCommerce este un participant relativ novice (lansat în anul 2011), comparativ cu Magento și Shopify. Este, în esență, o soluție open-source care rulează pe WordPress, care activează sistemul de management al conținutului (CMS) și vă permite să rulați fără probleme magazinul online pe această platformă. Este preferată, în cea mai mare parte, de proprietarii de magazine care au funcții e-commerce de bază, dar nevoie masivă de conținut. În plus, este casa a aproape 400.000 de site-uri web. Fiind încărcată cu toate funcționalitățile necesare pe care un utilizator trebuie să le deschidă pentru un magazin online, puteți înțelege de ce este așa de popular. Aruncați o privire asupra unora dintre cele mai bune caracteristici:


Sursa: WordPress – Cristian Mateica

  • oferă capabilități CMS extinse
  • oferă un control deplin asupra bazei sale de cod pentru nevoile de personalizare
  • interfață user-friendly
  • vine cu un sistem de extensii robust, cu opțiuni masive de plugin
  • o platformă ușor de învățat și de utilizat
  • suportă un număr nelimitat de produse și categorii
  • integrare Google Analytics
  • oferă numeroase teme premium gratuite ș.a.m.d.

Sperăm că această analiză vă va ajuta să vă luați decizia în timp ce alegeți cea mai bună platformă eCommerce pentru magazinul dvs. online. În funcție de nevoile dvs. speciale, lupta corectă se va da între Magento 2.0, Shopify și WooCommerce. În cazul în care au rămas întrebări la care nu ați primit răspuns, nu ezitați să ne contactați pe site-ul nostru www.pole.ro Suntem aici pentru a vă ajuta!